Direktlänk till inlägg 31 oktober 2015

Festen i går

Av Ellen Nilsson - 31 oktober 2015 08:38

Godmorgon!
Hoppas att ni har sovit jätte gott för att det har jag.
Jag gick inte och la mig förens vid 1:00
Sen vaknade jag vid halv 8 så inte så jätte mycket sömn i natt.
Men iallafall vi hade så himla mysigt i går. Det var så himla underbart mysigt. Vi hade tänkt ljus ute och inne och åt så himla god mat. Jag blev så mätt att jag knappt ville äta frukost i dag.
Till lunch så är gästerna & mamma & pappa & Agnes & Johan klyftpotatis och kycklingsoppa typ. Jag åt lax med kluftpotatisar.
Sen till efterrätt så åt vi morotskaka. Mmmmm.... Jag älska den verkligen.
Det blir ganska mycket över så att den ska vi fika på nu på morgonen!!;)
I eftermiddag ska jag gå på bio den nya Lasse Maja! Så den hoppas jag att den kommer att var bra!
Hoppas att ni får en superbra dag!!!;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen Nilsson - 14 november 2015 22:44

Hej! Hoppas att ni har haft en super bra dag! Det har jag. Jag har precis pratat med olika människor i kväll. Både i skolan & kompisar mm. Nästa hela kvällen. Men i kväll så har jag också gjort knäkebröd i mellan. På dom så "rasterna" I dag s...

Av Ellen Nilsson - 11 november 2015 17:20

Gode dag! Hoppas att ni mår superbra för att det gör jag. I dag slutade jag tigit. Så mamma körde hem mig och Lisa. Så när vi kom hem då gick vi ut med hundarna sedan när vi kom tillbaka då hade mamma gjort nyttig mangoglassen utan socker. Mmmm säg...

Av Ellen Nilsson - 10 november 2015 17:30

Gode dag! Hemma efter en super jobbig dag i skolan! I dag har vi haft: No då hade vi kemi och det är så himla tråkigt och väldigt svårt tycker vi i klassen. Sen hade vi engelska. I dag på engelskan allting kändes jätte härligt. Vi har 4 uppgifter...

Av Ellen Nilsson - 9 november 2015 20:54

God kväll! Jag har precis ätigt och jag åt lax med sallad och potatis. Mmm.. Min favorit serier Morden i Sandhamn har kommit ut med en till bok. Den 8:de bok. Hon har precis kommit ut med en ny bok. I sanningens namn heter den. Man kan läsa dom f...

Av Ellen Nilsson - 9 november 2015 18:06


Gode dag:) Hoppas att ni mår super bra. Det har tyvärr inte jag gjort:( Jag fick migrän när jag kom hem..:( det var därför att jag inte kunde blogga. I dag på jympan så händer det något tråkigt.:( jag rappade andan. Men jag har hämtat tillbaka mi...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards