Direktlänk till inlägg 14 november 2015

Kväll kväll...

Av Ellen Nilsson - 14 november 2015 22:44

Hej!
Hoppas att ni har haft en super bra dag! Det har jag.
Jag har precis pratat med olika människor i kväll. Både i skolan & kompisar mm. Nästa hela kvällen.
Men i kväll så har jag också gjort knäkebröd i mellan. På dom så "rasterna"
I dag så laddade jag hem två nya appar. Eller ja en ny app. Den andra hade jag redan där.
Den som jag hade innan då den heter Djurvänligt. Det är en väldigt härlig app tycker jag själv. Man kan göra så himla roliga saker på djurvänlig appen. Från mat till godis & drycker mm. Den är helt grattis och man behöver inget kontor till den.
Sen kommer vi till den nya appen som har kommit och som jag har laddat hem.100% vegitariskt. När jag laddade hem den appen förs då tyckte jag att den var super konstig. Men asso den är rolig att använda när man har laddat hem den. Den är så att om man har en prudukt havre mjöl. (Om du inte vet hur en havremjölk se ut så kolla på bilden där nere)
Men ta kort på en så förpakting och då kan man se vad som är i. Hur den är prodsuerad mm. I den Apple. Alltså.
I mon ska jag åka väldigt tidigt för att det kommer att hänga en väldigt rolig sak. Så klart så kommer jag att blogga på morgonen om vad som händer mm.
Mamma och pappa & Agnes dom sover. Så jag sitter i min säng och tänkte svara på mail.
Jag behöver hjälp. På fredag så ska jag göra maten tillsammans med Johan. Men jag kan inte komma på vad jag ska göra till dom som äter kött. Det behöver inte alls vara nyttigt. Men så klart så ska det vara gott. Mamma åker på fredag till Ullared. Så hon är borta fredag till lördag. Så jag tänkte överaska henne med lite mat på lördag kvällen.
Men vad ska jag göra på fredag när mamma inte är hemma? SNÄLLA HJÄLP MIG!!
Mila mig och ni har några tips: ellen_nilssom@outlook.com

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen Nilsson - 11 november 2015 17:20

Gode dag! Hoppas att ni mår superbra för att det gör jag. I dag slutade jag tigit. Så mamma körde hem mig och Lisa. Så när vi kom hem då gick vi ut med hundarna sedan när vi kom tillbaka då hade mamma gjort nyttig mangoglassen utan socker. Mmmm säg...

Av Ellen Nilsson - 10 november 2015 17:30

Gode dag! Hemma efter en super jobbig dag i skolan! I dag har vi haft: No då hade vi kemi och det är så himla tråkigt och väldigt svårt tycker vi i klassen. Sen hade vi engelska. I dag på engelskan allting kändes jätte härligt. Vi har 4 uppgifter...

Av Ellen Nilsson - 9 november 2015 20:54

God kväll! Jag har precis ätigt och jag åt lax med sallad och potatis. Mmm.. Min favorit serier Morden i Sandhamn har kommit ut med en till bok. Den 8:de bok. Hon har precis kommit ut med en ny bok. I sanningens namn heter den. Man kan läsa dom f...

Av Ellen Nilsson - 9 november 2015 18:06


Gode dag:) Hoppas att ni mår super bra. Det har tyvärr inte jag gjort:( Jag fick migrän när jag kom hem..:( det var därför att jag inte kunde blogga. I dag på jympan så händer det något tråkigt.:( jag rappade andan. Men jag har hämtat tillbaka mi...

Av Ellen Nilsson - 8 november 2015 16:43

Gode dag! Nu så är bli hos mormor. Först så lämnade vi killarna! Asså Hakeem och Zally! Sedan så gick jag och mamma & Agnes och hundarna ut och gå. På stan gick vi. Mamma vill gå så mycket som det bara går på stan med hundarna för det är bra att ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards