Alla inlägg den 8 november 2015

Av Ellen Nilsson - 8 november 2015 16:43

Gode dag!
Nu så är bli hos mormor.
Först så lämnade vi killarna! Asså Hakeem och Zally! Sedan så gick jag och mamma & Agnes och hundarna ut och gå. På stan gick vi. Mamma vill gå så mycket som det bara går på stan med hundarna för det är bra att dom vänjersig vid miljön. Vi var uppe på stenar och stolar och allting.::))
Vet ni hur det känns när man tror att en djur är död men sen en vecka och några dagar då kommer djuret. Så känner jag i dag. Elsa våran katt har varit borta jätte länge. Och så i dag då kom hon hem. Jag blev sp himla glad! Det var så himla roligt för att jag älska verkligen Elsa.
Jag brukar alltid köpa en julklapp till mig själv. I år så har jag inte bestämt vad jag ska köpa till mig. Jag har varit på olika sidor. Men jag hittar inget iallafall. Jag har bestämt vad jag ska baka nästa helg. För att jag ska baka det till Jul när vi ska fira med släkten och då vill jag baka det några gånger så att jag verkligen får till det.
I mon är det en ny vecka och nya utmaningar. Och då ska jag börja träna på redigt. Äta nyttigare och träna mer.
Detta har jag på mig nu som jag som det är på bilden. Kläningen är verkligen min favorit. Den är så himla snygg tycker jag.
Vi i släkten på mammas sida vi ska ut och äta hela släkten. Det ska bli så himla mysigt. Jag längtar verkligen. Men vi har inte bestämt datum ännu. Edith min kusin hon sitter och leker med mitt smink;))
Ha en bra kväll!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards