Alla inlägg den 11 november 2015

Av Ellen Nilsson - 11 november 2015 17:20

Gode dag! Hoppas att ni mår superbra för att det gör jag.
I dag slutade jag tigit. Så mamma körde hem mig och Lisa. Så när vi kom hem då gick vi ut med hundarna sedan när vi kom tillbaka då hade mamma gjort nyttig mangoglassen utan socker. Mmmm säger jag bara.
Receptet kan ni hitta här:
http://tidningenhembakat.se/bloggar/lindas-bakskola/nyttig-mangoglass
Jag och Mamma och Lisa vi drack te och myste. Så nu är pappa hemma så ska blogga lite och plugga sedan blir det stallet med pappa.
I mon kommer jag faktiskt inte att kunna blogga så himla mycket för att jag ska ju till komfermationen sedan hem.
På fredag kommer det att hända något väldigt speciellt. Jo jag ska äntligen börja träna. Jag har alltid tränat hemma.(kommer bild på det i helgen vilka jag gör mm.)
Men mamma hon ska köpa ett kort till mig. På fredag ska vi spinna i 45 minuter sedan så ska vi åka hem. På lördag då ska jag också träna. Men lite annat då. Jag tänkte inte ta någon bild på mig i bh som en del brukar men jag ha tagit lite andra bilder. Men asso jag iallafall ska börja träna på TRÄNA i Ljungby. Mamma har tränat där väldigt länge faktiskt.
I kväll så ska jag ducka sedan ska jag mys ner mig i sängen och titta på bondersökerfru och sedan sista avsnittet av mordus:(
I morgon har jag två prov så måste nog börja träna lite. Hi hi.
I kväll så är det vardagspuls. Om ni vill se alla avsnitt så här kan ni se dom:
https://www.tv4play.se/program/vardagspuls

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards