Alla inlägg den 4 november 2015

Av Ellen Nilsson - 4 november 2015 18:30

God kväll!
I kväll så åt vi omellet. Så himla gott. Mmm... Mamma gjorde det när jag sov. Hi hi. Ja jag somnade i dag vid typ halv 5. Igentligen så är det inte så bra för att jag kommer inte sova så himla mycket i natt. Men i kväll då är den en av mina favorit serier. Det är Modus. Äntligen;))) Så det ska jag göra och dricka en kopp te och lite skåper.
Min mage är helt okey nu. Jag tar tabletter för det iallafall. Jag har bajsat på mig bara en gång i dag. Så det känns helt okey.
I mon ska jag försöka att gå till skolan. Jag packade skolväskorna.
Jag städade av mitt rum lite också. Kände att det behövdes.
I helgen så ska jag fråga pappa om vi ska fixa i mitt rum. Det är en sak som jag behöver ändra på så det tänkte jag fråga om vi ska göra!
Ha en superbra kväll.:))
I dag när jag var hemma då så mailade jag en av Sveriges största bloggare. Gabriella Joss heter hon. Man kan följa henne på hennes blogg: http://gabriellajoss.com och hennes instagram: gabrriellajoss hon har också Facebook. Om ni vill kontakta henne så är hennes mail: gabriellajoss@hotmail.com
Tyvärr så kommer inte jag att skriva eller säga vad vi pratade om när vi mailade. Det är lite privat. Eller jag det är ju inte något hemligt som vi pratar om utan jag vill bara inte.
Just det. På Söndag då ska jag har frågestund här på bloggen. Det kommer att vara så att ni får maila mig. Jag kommer att svara på alla frågor på söndag. Då kommer dom att komma ut på bloggen. Min mail adress är: ellen.nilssom@outlook.com (inga frågor är pinsamma alla frågor är välkomna)

Av Ellen Nilsson - 4 november 2015 10:25

God eftermiddag. I dag kände jag att det kan vara roligt med att jag lägger ut lite bilder från hösten. Eller ja det är ju höst.
I dag kommer inte jag att kunna blogga så mycket för att vid ungefär 14.30 och så sluta jag vid 14.15 så hinner inte:/ Sen sluta den vid 16.15 och då ska jag hem och mocka och sen ska jag åka in på bio. På fredag kväll så kommer jag prata om den är på bloggen tänkte jag:))
Ja det har hänt mycket roligt, tråkigt denna hösten.
Det roliga är att vi har fått 2 nya medlemmar i familjen. Viola och Åke!;)
Dom passar så himla bra ihop tycker jag.
Det tråkiga är att Justin inte mår bra och att Justins bästa kompis ska bort från värden:(
Det är min kompis häst som ska tals bort.
Jag tänker mycket på hur det blir med tj. Vi ska ringa och beställa ny rid så att dom kan kolla upp honom. Snart är det ju jul och då vill jag ju ha en häst att rida på.

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av Ellen Nilsson - 4 november 2015 09:11

I dag fick jag vara hemma. Ja för att min mage är ju inte helt okey ännu!:/ Så då kände jag att varför inte vara hemma en dag extra liksom. I helgen då ska jag börja ut och springa tänkte jag. Jag känner att jag behöver att vara ute och springa. Ut och röra på mig. Det kan jag faktiskt behöva.
I dag när jag vaknade upp då kom mamma och pappa in och sa: Godmorgon älsklingar.
Mamma sa: Detta gjorde jag till er i går när jag var på kurs.
(om ni kollar där nere då ser ni bilder på de)
Jag sa: åååå, tack så himla mycket mamma. Gud så fina dom är asso;)
Mamma har gjort fler saker men dom hade inte kommit hem ännu för att hon som mamma var på kurs hos hon behövde fixa några saker på den. Inte vet jag!!! Ha ha....
Nu ska jag sätta på Wallander och dricka te och äta skåper och mysa mysa och njuta att jag är hemma...<3
Har en super bra dag så görs vi sen!!;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards