Direktlänk till inlägg 10 november 2015

7 saker som jah hatar

Av Ellen Nilsson - 10 november 2015 17:30

Gode dag!
Hemma efter en super jobbig dag i skolan!
I dag har vi haft: No då hade vi kemi och det är så himla tråkigt och väldigt svårt tycker vi i klassen. Sen hade vi engelska. I dag på engelskan allting kändes jätte härligt. Vi har 4 uppgifter som vi skulle göra och jag har lämnat in alla i dag. Så jag har precis jobbat med att maila in alla. Så himla got känns det. Den skulle vara klar V.48 och nu är det vecka 46. Sen åt vi efter engelskan. Sedan hade vi svenska i. 20 min. Det är typ inte äns lönt att ha det. Sedan svengelska. Jag har svenska istället för att ha ett språk. Så då kan man göra läxorna där, träffa lärare brukar jag göra faktiskt. Sedan slutade vi med matte. Vi hade genomgång hela lektionen i dag. För att vi har 2 matte prov nästa vecka. Men jag brukar inte öva inför matte proven.
Jag har precis pratat med Johan. Vi ska äta tacos pratade vi om. Så jag tänkte göra lax tacos till mig. Men vi skulle prata lite senare i kväll. Det kunde också bli laxpaj till mig. Om jag ska äta lax tacos i dag då fundera jag på att göra en vegetarisk paj till mig och mamma med bejbispinat i... Mmmm.
Hehe nu har jag dricka min smothi. Jag gjorde en hallon smothi. Mmm den är så himla god:))
Här kommer 7 saker som jag hatar:
* när man inte har allting hemma inför att baka
* när man ska baka och det finns något hemma!
* När man känner att det inte gå bra på ett prov
* När Netflix inte funkar
* När sin favorit klänning är smutsig.
* När man behöver ducha en orkar inte.
* Att ha migrän

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen Nilsson - 14 november 2015 22:44

Hej! Hoppas att ni har haft en super bra dag! Det har jag. Jag har precis pratat med olika människor i kväll. Både i skolan & kompisar mm. Nästa hela kvällen. Men i kväll så har jag också gjort knäkebröd i mellan. På dom så "rasterna" I dag s...

Av Ellen Nilsson - 11 november 2015 17:20

Gode dag! Hoppas att ni mår superbra för att det gör jag. I dag slutade jag tigit. Så mamma körde hem mig och Lisa. Så när vi kom hem då gick vi ut med hundarna sedan när vi kom tillbaka då hade mamma gjort nyttig mangoglassen utan socker. Mmmm säg...

Av Ellen Nilsson - 9 november 2015 20:54

God kväll! Jag har precis ätigt och jag åt lax med sallad och potatis. Mmm.. Min favorit serier Morden i Sandhamn har kommit ut med en till bok. Den 8:de bok. Hon har precis kommit ut med en ny bok. I sanningens namn heter den. Man kan läsa dom f...

Av Ellen Nilsson - 9 november 2015 18:06


Gode dag:) Hoppas att ni mår super bra. Det har tyvärr inte jag gjort:( Jag fick migrän när jag kom hem..:( det var därför att jag inte kunde blogga. I dag på jympan så händer det något tråkigt.:( jag rappade andan. Men jag har hämtat tillbaka mi...

Av Ellen Nilsson - 8 november 2015 16:43

Gode dag! Nu så är bli hos mormor. Först så lämnade vi killarna! Asså Hakeem och Zally! Sedan så gick jag och mamma & Agnes och hundarna ut och gå. På stan gick vi. Mamma vill gå så mycket som det bara går på stan med hundarna för det är bra att ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards