Alla inlägg den 6 november 2015

Av Ellen Nilsson - 6 november 2015 16:02

Gode dag.
Hoppas att ni mår superbra för att det gör jag. Men asso jag är super tröt;(
Och har super mycket läxor!!!!
Vill bara tacka så himla mycket för alla mail som ni har skickat in. Asso frågorna menar jag..:)
Filmen var superbra tycker jag verkligen. Vi hade det så himla mysigt. Vi gick till Willys först och handla godis. Hi hi. Jag tog faktiskt en påse chips såna ekologiska hafsat och sen en Loka kruch.
Det var så himla gott .. Mmmm.
Nu sitter jag i sängen och ska göra läxorna och dricka te och äta Polly.
Just set ja. Mamma köpte ett nytt te i dag. Mmmm så gott det var (jag lovar)Hon köpte också en ny Ny yoghurt. Mamma köpte hem massa olika kvarger också. Jag och mamma lever typ på det.. Hi hi..
I mon så kommer ju frågorna komma ut så glöm inte det. Och i mon ska jag på hundutställning. Viola ducha där nere nu.:))

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards