Direktlänk till inlägg 7 november 2015

Frågorna'!

Av Ellen Nilsson - 7 november 2015 14:30

Hej!
Här kommer några frågor som ni mailade in om. Asso jag trodde inte att det skulle komma så himla många frågor med jo det gjorde det! Så himla tacksam för det!!!<3 så här kommer
Hur gammal är du?
14 år

När fyller du år?
28 Mars då fyller jag 15 år

Hur många är ni i din familj?
Mamma Jennie & Pappa Patrik & Lilla syster Agnes

Hur många djur har ni? Vilka är dom? Vart heter dom?
2 kaniner statlite och Bamse
3 hundar Maja Åke & viola
1 katt Elsa
2 Hästar Togsborn Justin & Mascot

Vart ska du göra på fars dag på söndag?
Vi ska fira pappa med släkten hos mormor och morfar;)

Vilka serier titta du på Netflix?
Johan Falk & Wallander & Clee & modern Familj

När slutar du skolan varje dag?
Mån, tis, Tors, fre 14.15
Ons 13.50

Hur kommer du till skolan? Hur kommer du hem?
På morgonen till skolan då åker jag med mamma.
På eftermiddagar då åker jag ibland buss och ibland med mamma.

Vilka är dinna bästa vänner?
Lisa, Anna & Alva

Vart jobba din mamma med?
Hon jobba med ensamkommande flyktingar!

Vart jobba din pappa med?
Han bygger krukar så han jobba på Swetryk

Hur många barn vill du har när du blir stor?
Jag vill ha många för att jag älskar verkligen barn. Så kanske 3 barn och sedan extra barn också.

Vart är din favorit mat?
Min favorit mat är vegitarisk paj. Med lax i. Mmm..

Varför valde du och bli vegitarian?
Det är en ganska lång historia. Men om man ska korta ner

Hur länge har din mamma och pappa varit gifta?
24 maj 2008

Vart heter du på snapchatt? Få man adda dig?
Så klart att du får adda mig. Eller ja ni.. Hi hi..;))
ellen_nilsson heter jag;)

Vilket är ditt favorit ämne?
Engelska tror jag är det just nu. För att vi gör en så himla rolig sak där nu.

Tycker du om att vara nyttig?
Ja, jag älskar att vara nyttig men om jag ska vara helt ärlig så är jag inte så himla mycket nyttig hela tiden!!;)

Hur länge har du och Lisa haft bakbloggen?
Snart ett år.:)

Hur länge har din *sjukdom* hållt på?
Sjukdom kan man ju inte säga att det är men jag förstå man bet inte vad man ska kalla det! Sen i 3:an.

Hur ser din vardag ut?
6:30 pappa kommer in och väcker mig.
6:45 gå jag ut till hästarna
6:55 klä på mig
7:10 äta frukost
7:25 borsta tänderna/sminka mig
7:35 cykla till Karl
7:40 kommer mamma och hämta mig hos Karl. Åker till skolan!
Skolan;;(

14:15 skolan slutar
14:30 bussen kommer
15:00 hemma
15:10 ät något
15:30 läxor!!
16:15 pappa kommer hem
16:30 vi mockar tillsammans
16:40 kväll!!;)

När är Agnes född?
Hon föddes 2007

Vilket är ditt favorit pogram har du på tv?
Jo jag har många. Bron,solidan,modus,hela Sverige bakar

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen Nilsson - 14 november 2015 22:44

Hej! Hoppas att ni har haft en super bra dag! Det har jag. Jag har precis pratat med olika människor i kväll. Både i skolan & kompisar mm. Nästa hela kvällen. Men i kväll så har jag också gjort knäkebröd i mellan. På dom så "rasterna" I dag s...

Av Ellen Nilsson - 11 november 2015 17:20

Gode dag! Hoppas att ni mår superbra för att det gör jag. I dag slutade jag tigit. Så mamma körde hem mig och Lisa. Så när vi kom hem då gick vi ut med hundarna sedan när vi kom tillbaka då hade mamma gjort nyttig mangoglassen utan socker. Mmmm säg...

Av Ellen Nilsson - 10 november 2015 17:30

Gode dag! Hemma efter en super jobbig dag i skolan! I dag har vi haft: No då hade vi kemi och det är så himla tråkigt och väldigt svårt tycker vi i klassen. Sen hade vi engelska. I dag på engelskan allting kändes jätte härligt. Vi har 4 uppgifter...

Av Ellen Nilsson - 9 november 2015 20:54

God kväll! Jag har precis ätigt och jag åt lax med sallad och potatis. Mmm.. Min favorit serier Morden i Sandhamn har kommit ut med en till bok. Den 8:de bok. Hon har precis kommit ut med en ny bok. I sanningens namn heter den. Man kan läsa dom f...

Av Ellen Nilsson - 9 november 2015 18:06


Gode dag:) Hoppas att ni mår super bra. Det har tyvärr inte jag gjort:( Jag fick migrän när jag kom hem..:( det var därför att jag inte kunde blogga. I dag på jympan så händer det något tråkigt.:( jag rappade andan. Men jag har hämtat tillbaka mi...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards